bekman

Autókról, motorokról, gépekről és másról. A mi szemszögünkből...

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • bekman: @SzZsoel: Én még 80 alatt vagyok valamivel és már évek óta tartom, ha így marad, még pár évig el... (2012.11.19. 22:03) Szobor...
  • SzZsoel: @bekman: Kellett nekem elkiabálnom: anyukám csütörtök reggel elment vele a szomszédos városban lév... (2012.06.10. 16:20) Ennek már soha nem lesz vége?
  • bekman: Erre a fals levegőre gondoltam már én is. Megint szarakodik a gép, a tünetek megfelelnek. Majd meg... (2012.06.09. 23:03) Megint...
  • SzZsoel: @bekman: Oké, kíváncsian várom. (2011.10.18. 20:55) "Addig ne vidd ki az utcára, míg kész nem lesz teljesen..."
  • SzZsoel: @bekman: Semmi gond. Bár már kicsit kezdtem megijedni, hogy folyton kérdezgeted, hogy haladok, mos... (2011.08.05. 00:19) Szajré

Címkék

autó (19) autótemető (1) babetta (2) bicikli (1) bogár (1) bringa (1) car (16) cargo (1) csepel (1) drift (1) elektromos (1) f1 (1) felújítás (1) fiat (1) film (1) gaz (2) gép (27) gl 1 (2) il76 (1) iskola (1) jawa (2) kerékpár (1) lada (3) mercedes (5) moped (2) motor (26) múmia (3) munkagép (3) m 1 (1) old (26) öreg (1) orosz (4) őrültség (5) patkány (6) pofátlanság (1) reklám (2) rekord (1) rendőr (1) reptér (2) repülőgép (2) retro (1) roncs (1) roncstemető (1) saab (1) seregély (18) sienna (1) simson (21) star (19) suli (1) sün (1) suzuki (2) swift (1) szívszorító (1) szlalom (1) szolgálati (2) tandem (1) teher (1) teherautó (2) toyota (2) trike (1) truck (2) uno (1) verseny (2) versenyautó (1) vezetéstechnika (1) vw (1) zene (1) zseniális (3) Címkefelhő

Mi van???

bekman 2011.05.18. 12:15

Tegnap reggel vittem műszakira apám autóját Nagykanizsára. Míg a műszaki vizsga zajlott, elmentem Gaben cimborámmal melózni, legalább nem unatkozott Ő sem, én sem. Jártuk a várost (futárszolgálat - gyorsposta), voltak érdekes pillanatok. Odaértünk egy címre, míg Ő kézbesített én a kocsiban vártam rá, közben egy csodás jelenetnek voltam szemtanúja. Csak néztem, hogy mi van???

Történt ugyanis, hogy a tőlünk kb. 100m-re lévő, 4 irányú, fellámpázott kereszteződésről filmet forgattak. Igen, rendőreink. Nem is tűnt volna fel, ha kiáll a járda szélére és úgy, de nem... A kereszteződéstől kb. 10m-re van egy kapualj... A módszer a következő volt: Két rendőr bent ácsingózik a kapualjban, az útról sehonnan nem lehetett látni őket. Az egyik kezében egy mini kamera. A kamerás tag akkor bújt ki a kapualjból, amikor a lámpa zöldről pirosra váltott, vagy fordítva. Mindezt többnyire úgy, hogy szinte csak a kezét dugta ki a kamerával. Valószínűleg arra játszottak, hogy ki csúszik bele a sárgába, netán a pirosba. Ez rendben is van, nincs ez ellen kifogásom, legyen. De miért így? Miért bújkál?

A kereszeteződésről annyit, hogy nem kifejezetten balesetveszélyes. 7 éven keresztül "éltem" Nagykanizsán, napi szinten jártam arra, de az alatt az idő alatt nem láttam ott balesetet, nem is hallottam róla. Cserébe nagyon forgalmas. Azt hiszem ez lehet a megoldás kulcsa...

Ezzel azért van bajom, mert tényleg ez a fontos (persze, hisz ebből van a lóvé, nem a bűnöző kergetéséből...)? Az autóst b@sztatni minden áron? Bújkálva? Gusztustalan!!!

Hazavittem este apámnak a kocsiját (az enyémet reggel nála hagytam, hogy tudjon közlekedni aznap). Akkor meséli, hogy délelőtt a faluban mértek a rendőrök... Módszer: Buszmegállóban (!), forgalommal szemben, egy közel húsz éves civil autóban a műszer. A hátsó ablakban pedig kifeszítve egy olyan fényes árnyékoló izé, amit az első szélvédő mögé szoktak tenni a tűző nyári nap ellen... Nehogy véletlenül észre lehessen venni... Pofátlanság!

Óvoda, iskola és hasonló helyek előtt miért nem kameráznak és mérnek soha???

A kép mobillal készült, messziről, zoommal. Ezért a rossz minőség.

 

Címkék: rendőr sün pofátlanság

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bekman.blog.hu/api/trackback/id/tr802913539

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása