Sok idő után, újra itt. Megint elővett az élet (egészségügyi problémák, nem is kicsik...) , a blog ismét megragadt pár hónapra. Időm lett volna, csak kedvem nem volt... No mindegy, lassanként erőt veszek magamon és nekifekszem a dolgoknak.
A motorral kapcsolatban itt akadtam meg, de jelentem azóta elkészült. Pár jelentéktelen apróság ugyan még van, de megy, pöfög, forgalomban van (egészen pontosan, van rajta élő biztosítás is). Ha jól rémlik, akkor legutóbb a karburátor problémáról írtam. No, az már megoldódott, kapott szép és jó, új porlasztót. Ezzel egyidőben volt egy hengerfej javítás is, mert a gyertya szépen, csendben, kinyalta a menetet belőle. Ismét Gaben cimborám húzott ki a süppedősből. Kanizsán talált egy mestert, aki szépen, acélpersellyel meggyógyította. Így már örök, meg egy nap. Mindössze pár nap alatt kész is volt, furmányos logisztikával megoldva a szállítás, lényegében meg sem kellett mozdulnom. És ezt követte az idegbaj. Beköszöntött a hideg idő, a motor meg szart menni. Mármint működni, járni, pöfögni, meg úgy egyáltalán. Kapott vadiúj, gyári hőértékű Isolator gyertyát, amiről azóta tudom, hogy a polcon dísznek jó, másra nem. A második után, meg már ebben sem vagyok biztos. Szerintem az Isolátort direkt gyártották szarnak. Áthúz az elekrtóda, megreped, meg mit tudom is én, hogy milyen egyéb dolgokat produkál. Közben kiderítettem, hogy a 260-as hőértékű gyertyát nem igazán szereti, csak a gyári blokk. Illetve az időjárás is befolyásoló tényező ezen a téren a Starnál (nagy hidegben alacsonyabb hőérték dukál, nyári melegben fordítva). Ismét telefon a beszerzés mesterének, Gabennek. Ukk-mukk-fukk, lett is gyorsan másik gyertya. Hogy biztosra menjek, egyszerre több is, természetesen más-más gyártótól. NGK, Champion és PAL lett a befutó hármas. Amolyan kompromisszum, közepes hőértékkel (most nincs kéznél, fejből meg nem tudom). Erre a háromra esküszik az ország Simsonos társadalmának, interneten is fellelhető hányada. A sorrend is nagyjából ez, így erre a háromra esett a választás. Teljesen jól szuperálnak, pöcc-röff. Még lesz egy kis pepecselés a gyújtással, mert bár jónak kellene lennie, valahogy nem tetszik a motor járása. Mindegy, szétszedem és ellenőrzöm újra. Saját lustaság okán a csomagtartó és a nyereg még nem készült el. Ez még vissza van. Bár nyereg ügyben történt annyi előrelépés (inkább visszalépés kókányolásba...), hogy kapott egy ideiglenes ülést, amit úgy egy óra alatt hánytam össze, hogy legyen valami... Gyári nyereglemezt még mindig nem tudtam szerezni, az "utángyártásnak" meg még csak éppen nekiálltam, mikor félbehagytam. :) Sebaj, lassan ráveszem magam. Talán... :)
Aztán, ha sikerül rávennem magam arra, hogy összeszedjem az előző videók óta készült képeket, akkor rittyentek egy folytatást hozzá. :)
2011 ősz
2011 tél
Csudajó!!! :/
Ez már acél :)