bekman

Autókról, motorokról, gépekről és másról. A mi szemszögünkből...

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

  • bekman: @SzZsoel: Én még 80 alatt vagyok valamivel és már évek óta tartom, ha így marad, még pár évig el... (2012.11.19. 22:03) Szobor...
  • SzZsoel: @bekman: Kellett nekem elkiabálnom: anyukám csütörtök reggel elment vele a szomszédos városban lév... (2012.06.10. 16:20) Ennek már soha nem lesz vége?
  • bekman: Erre a fals levegőre gondoltam már én is. Megint szarakodik a gép, a tünetek megfelelnek. Majd meg... (2012.06.09. 23:03) Megint...
  • SzZsoel: @bekman: Oké, kíváncsian várom. (2011.10.18. 20:55) "Addig ne vidd ki az utcára, míg kész nem lesz teljesen..."
  • SzZsoel: @bekman: Semmi gond. Bár már kicsit kezdtem megijedni, hogy folyton kérdezgeted, hogy haladok, mos... (2011.08.05. 00:19) Szajré

Címkék

autó (19) autótemető (1) babetta (2) bicikli (1) bogár (1) bringa (1) car (16) cargo (1) csepel (1) drift (1) elektromos (1) f1 (1) felújítás (1) fiat (1) film (1) gaz (2) gép (27) gl 1 (2) il76 (1) iskola (1) jawa (2) kerékpár (1) lada (3) mercedes (5) moped (2) motor (26) múmia (3) munkagép (3) m 1 (1) old (26) öreg (1) orosz (4) őrültség (5) patkány (6) pofátlanság (1) reklám (2) rekord (1) rendőr (1) reptér (2) repülőgép (2) retro (1) roncs (1) roncstemető (1) saab (1) seregély (18) sienna (1) simson (21) star (19) suli (1) sün (1) suzuki (2) swift (1) szívszorító (1) szlalom (1) szolgálati (2) tandem (1) teher (1) teherautó (2) toyota (2) trike (1) truck (2) uno (1) verseny (2) versenyautó (1) vezetéstechnika (1) vw (1) zene (1) zseniális (3) Címkefelhő

Új forgatókönyv

bekman 2011.04.03. 00:22

Az elmúlt egy hónapban nem igazán volt időm foglalkozni a motorral, így érdemben nem sokat haladtam előre. Cserébe -az ügyes-bajos dolgok közepette- többször megépítettem fejben, az eredeti elképzelések szerint. Amíg nem kaptam egy pillanatnyi elmezavart... Ez a pillanatnyi agylövés kezd maradandó lenni, azt hiszem, hogy nem is fogom kezeltetni! Az eddig elgondoltakkal ellentétben, egy teljesen más irányba viszem el a felújítást. Mondhatni, radikálisan más stílus körvonalai rajzolódtak ki az elmém sötét bugyraiban.

A teljes felújítás természetesen ebben a verzióban sem lesz opció. Mindene fel lesz újítva, csupán egy kicsit át kell gondolni a felújítást, mint fogalmat. Erról a szóról, ebben a vonatkozásban, általában egy csillogó, szép fényezésű, tökéletes valami jut az ember eszébe először. Meg másodszor. Meg harmadszor. Aztán elgurul a gyógyszer... :)

Előljáróban annyit, hogy az opciós listáról ki van húzva a festéklakk, a krómos csillogás, könnyen előfordulhat, hogy még a karosszéria kitt is... :) Ellenben felkerült kettő, vagy három matt szín, fehér gumifesték, kipufogó bandázs, vágókorong, stb...

Persze ez még változhat, mert bár fejben "szépnek" látom, nem biztos, hogy élőben is olyan lesz, amilyennek megálmodtam.

 

Címkék: motor old gép star patkány simson seregély

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bekman.blog.hu/api/trackback/id/tr182795053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SzZsoel 2011.04.12. 22:35:09

Hali!

Így leírva nem is tűnik olyan vészesnek a projektváltozás... :)

Na persze, nem lesz olyan, mint egy "gyári" Star, sőt még olyan sem, mint egy "nem gyári, de szép", (mint pl. amelyiknek a képét betetted), de ha neked így tetszik majd, hát lelked rajta - csak aztán meg ne bánd. Nehogy tényleg úgy járj, hogy "fejben" szépnek tűnik, beleölsz sok munkát, pénzt, időt, aztán a végeredménnyel mégsem leszel majd elégedett, az nem volna jó! :)

SzZsoel 2011.04.12. 22:38:15

Hali!

Így leírva nem is tűnik olyan vészesnek a projektváltozás... :)

Persze, így nem lesz olyan gyönyörű, mint egy "gyári", sőt még olyan sem, mint egy "nem gyári, de szép" (mint pl. amelyiknek a képét betetted), de ha neked így tetszik, hát lelked rajta - csak aztán meg ne bánd. Nehogy tényleg úgy járj, hogy bár "fejben" tetszik, beleölsz pénzt, időt, munkát, de a végén meg mégsem leszel megelégedve az eredménnyel... az nem lenne jó. :)

SzZsoel 2011.04.12. 22:39:16

Mi a fene ez? Megírtam a hozzászólást egyszer, elküldtem, nem jelent meg. Frissítettem egyszer, kétszer, háromszor, úgy sem jelent meg. Leírtam emlékezetből még egyszer, erre megjelenik mind a kettő?!

bekman · http://bekman.blog.hu/ 2011.04.12. 23:47:10

@SzZsoel: indás blogmotor... oda se neki!

Ez az egész történet rögtön az alapozás után ki is fog derülni(hogy miért akkor, arról majd a folyamat közben! :) ). Egyébként nem lesz radikális változtatás, tehát nem szabdalok sárvédőt, sem vázat. Semmi ilyesmi! Ha majd később máshogy döntenék, maximum egy újabb szétszerelés-fényezés-összeszerelés után még gyári is lehet! ;) Sok pénzt nem fogok beleölni, mert nem törekszem pl. minőségi festékre/festésre sem, de ennek miértjéről szintén később. :) Remélem, hogy az elkövetkezendő időben többet tudok haladni, talán lesz több villámposzt is.

SzZsoel 2011.04.15. 14:16:39

@bekman: Oké, én igyekszem mindig figyelemmel kísérni a blogot. :)

Nekem is van jó hírem: szerdán megérkezett az új fényezőpisztolyom, az illető pedig, akitől veszem, már postára adta a hátsó sárvédőt (amely még hiányzott a fő karosszériaelemek közül). Remélem, hogy a valóságban is olyan használható lesz, mint amilyennek a képeken tűnt (nem szeretnék még egyet bukni), és akkor, ha minden jól megy, jövő héten beszerzem a még szükséges festékipari cuccokat, és nekiállok a fényezésnek. :)

Valamint sikerült hátsó lábtartókat is szereznem, és rá való gumikat (a hosszanti bordázású fajta). Megfelelően lekezelve ezek is szépek lettek, de még csőszegecset nem sikerült kerítenem a közepükbe, jelenleg egy-egy M8-as csavarral átdugva várják a jobb sorsot. :D
De ha másként nem megy, majd apukámmal esztergáltattatok csőszegecseket.

SzZsoel 2011.05.10. 10:35:46

Megint igen csöndben van a blogod... :)

A magam részéről közölhetek némi örömhírt, alakulok: a hátsó sárhányóm időközben megérkezett, és hál'Istennek kitűnő állapotú, sérülésmentes darabnak bizonyult, úgyhogy teljessé vált a kép. A festékeket is beszereztem, ezért hétvégén leégettem az alkatrészekről a festéket, és tegnap homokszóróhoz kerültek, ahol a tervek szerint még a héten megtörténik a letisztításuk. Amennyiben ez megvan, úgy a hétvégén jöhet a fényezés első lépése. :)

Közben megrendeltem a fő cuccokat Németországból, el is utaltam az árát, talán jövő héten már meg is érkeznek. Valamint egy-két olyan dolog, amelyekről úgy találtam, hogy Magyarországon olcsóbbak, ezeket majd itthon veszem meg, még a héten.

Ahogy mondtam, van néhány alkatrészem (főleg a rugóstagokhoz való csövek, perselyek, illetőleg néhány hézagoló alátét, meg ugye a lábtartók csőszegecsei), amelyeket apukám révén kívánok elkészíttetni, ezekről is már megcsináltam a rajzokat, folyamatban van a kivitelezésük.

Ha minden jól megy, talán még májusban, de legkésőbb június első felében elkészülhet a nagy mű. :)

Feléd mi újság?

bekman · http://bekman.blog.hu/ 2011.05.10. 21:48:37

@SzZsoel:

Igen, kicsit elhallgattam. Az a helyzet, hogy se időm, se energiám nem volt blogot írni, bár tervben volt áprilisra egy bejegyzés a Starról is...

Örülök, hogy jól haladsz! Sokkal jobban, mint én... :)
Úgy néz ki, hogy Isten sem akarja, hogy valaha elkészüljek. :) Az egész tér-idő kontinum összeesküdött ellenem. :) Csak "tapogatni" volt időm. Lassan, apránként haladok csak. Ráadásul volt egy "kis" afférom a lakatos sráccal. :s Enyhe agygörcs... Mindegy, lassan összeáll.

Hamarosan kiizzadok egy posztot is (talán... :) )!

SzZsoel 2011.05.12. 09:25:08

@bekman:

Köszi. Igazából csak azért látszik ilyen feltűnőnek a haladás, mert már régen írtam utoljára. :D De hidd el, én is úgy vagyok vele, hogy néha kicsit meglódul az ügy, utána meg hosszú napokig áll. Szóval teljesen rapszodikus. :) Szóval ne aggódj, még én sem járok elérhető közelségben a motorozáshoz.

Remélem, hogy azért lassacskán majd rendeződnek feléd a dolgok, és te is megint lendülettel nekivágsz. ;) Az új bejegyzéseket pedig szeretettel várom. :D Legalább 2-3 naponta mindig rá szoktam nézni a blogodra.
süti beállítások módosítása