bekman

Autókról, motorokról, gépekről és másról. A mi szemszögünkből...

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • bekman: @SzZsoel: Én még 80 alatt vagyok valamivel és már évek óta tartom, ha így marad, még pár évig el... (2012.11.19. 22:03) Szobor...
  • SzZsoel: @bekman: Kellett nekem elkiabálnom: anyukám csütörtök reggel elment vele a szomszédos városban lév... (2012.06.10. 16:20) Ennek már soha nem lesz vége?
  • bekman: Erre a fals levegőre gondoltam már én is. Megint szarakodik a gép, a tünetek megfelelnek. Majd meg... (2012.06.09. 23:03) Megint...
  • SzZsoel: @bekman: Oké, kíváncsian várom. (2011.10.18. 20:55) "Addig ne vidd ki az utcára, míg kész nem lesz teljesen..."
  • SzZsoel: @bekman: Semmi gond. Bár már kicsit kezdtem megijedni, hogy folyton kérdezgeted, hogy haladok, mos... (2011.08.05. 00:19) Szajré

Címkék

autó (19) autótemető (1) babetta (2) bicikli (1) bogár (1) bringa (1) car (16) cargo (1) csepel (1) drift (1) elektromos (1) f1 (1) felújítás (1) fiat (1) film (1) gaz (2) gép (27) gl 1 (2) il76 (1) iskola (1) jawa (2) kerékpár (1) lada (3) mercedes (5) moped (2) motor (26) múmia (3) munkagép (3) m 1 (1) old (26) öreg (1) orosz (4) őrültség (5) patkány (6) pofátlanság (1) reklám (2) rekord (1) rendőr (1) reptér (2) repülőgép (2) retro (1) roncs (1) roncstemető (1) saab (1) seregély (18) sienna (1) simson (21) star (19) suli (1) sün (1) suzuki (2) swift (1) szívszorító (1) szlalom (1) szolgálati (2) tandem (1) teher (1) teherautó (2) toyota (2) trike (1) truck (2) uno (1) verseny (2) versenyautó (1) vezetéstechnika (1) vw (1) zene (1) zseniális (3) Címkefelhő

Bemutatkozó

gaben541 2011.08.24. 14:19

Már annyiszor voltam itt említve, hogy meg kell szólalnom.

Készüljetek! Ez hosszú lesz!

Elsőre egy kérdés: olvassa ezt valaki? Kezeket fel!

Másodszor: nekem nincs Simson -om és ahogy a dolgaim állnak mostanában nem is lesz. Örültem volna, ha megúszom egy ilyen csip-csup "szétszedem, lecsiszolom, lefestem, összerakom és kész" dologgal(bocs tesó ez csak cinkelés). Meg is úsztam mondjuk, csak közben eltelt röpke 7 (azaz hét) hónap. De ne szaladjunk ennyire előre.
 

Mint minden magyar átlag tizenéves, én is átmentem azon a korszakon amikor VW-t akartam. Bár FIAT- ozásba születtem, mégis rossz útra tévedtem. Minden vágyam egy bogár volt. Megvolt a lehetőség, hogy legyen, de három hónappal a cél előtt, más kapta meg az áhított "autót". Addigra túl voltam egy Polskin (lásd egy poszttal korábban a kék(esszürkés) sárkány) és részben egy '84 -es 850-es Pandán. Azért csak részben, mert még mindig a családban van. Olyan, mint egy bumeráng. Eldobod, de mindig visszajön.
Ezután megvettem életem első SAJÁT, NÉVRE ÍRT autóját.

Őt.

Főbb jellemzői: - 1984
                     - 1116 cm3
                     - 10e Ft
                     - lejárt műszaki...



... és csak ott rohadt, ahol fémből volt.

Két hónap munka után (tanítás után és éjszakai árufeltöltés előtt), 1,5 hónappal a 20. születésnapom előtt friss műszakival, a nevemre írva, belevetettem magam a hardcore FIAT -ozás édes éveibe.




Így mulat a magyar!

Használtam. Nincs mit ragozni rajta, azért volt. De ami legfontosabb: megtanultam "eldobni a járókeretet". Mindenki maradjon meg a helyén, kell a francnak a német bonyodalom, amikor ott az olasz, már- már dolce vita. "Szar az olasz elektronika!" - mondták sokan. Milyen elektronika van ebben, ugyan már.
Sok dolgot nem csináltunk meg rajta akkor, de ami késik, az nem most van.

 

 

 

 

 

 

Egy év (meg egy kicsi) életképei





 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A háttérben látható kék bogár lett volna az enyém. Utólag őszintén köszönöm mindenkinek, akinek szerepet játszott abban, hogy ne az enyém legyen. Sok kellemetlenségtől óvtak meg. KÖSZÖNÖM!


A felújításról majd egy későbbi posztban írok, addig itt egy kis előzetes:
 

Címkék: bogár vw fiat uno

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bekman.blog.hu/api/trackback/id/tr933177068

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása